Subject: Ruumi otsese päikesevalguse (insolatsiooni) kestuse arvutamise juhend
From: Lea Järve <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 12:31:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mõni aeg tagasi oli Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kodulehel
avaldatud insolatsiooni kestuse arvutamise juhendmaterjalist  „Ruumi
<https://www.mkm.ee/ehitus-ja-elamumajandus/juhendid#lepingute-juhendid-j>
otsese päikesevalguse (insolatsiooni) kestuse arvutamise juhend“.

Dokument paiknes lepingute näidised ja juhendid all. Nüüd ei leia selle
alajaotuse alt midagi. Palun infot, millisel aadressil on eelpool mainitud
juhend kättesaadav.

Lugupidamisega

Lea Järve

vanemarhitekt

detailplaneeringute teenistus

projekteerimistingimuste osakond

640 4282

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]